Administrator niniejszej strony: spółka Primagran Sp. z o.o. z siedzibą w gminie Stegna, Żuławki 15C, 82-103, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000367567, o Numerze Identyfikacji Podatkowej: 9571039974, o numerze REGON: 221041203 i kapitale zakładowym 500.000 PLN zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia Europejskiego Aktu o Dostępności (EAA) i ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest w przeważającym zakresie zgodna z wymaganiami wskazanymi w w/w aktach prawnych.
Zgodność realizowana jest częściowo przez wewnętrzne narzędzie EqualWeb dostępne w formie pluginu na wszystkich strona i podstronach serwisu.
Strona w chwili obecnej znajduje się w procesie przenoszenia na nową architekturę m. in. w celu zwiększenia jej dostępności cyfrowej.
Niezgodności dotyczą częściowego braku tekstów alternatywnych dla ilustracji w serwisie. Teksty alternatywne są systematycznie uzupełniane.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o narzędzie do audytu strony dostarczone przez EqualWeb.
Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej
Planujemy przed końcem 2025 usunąć niezgodności w zakresie dostępności cyfrowej.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić elektronicznie na adres [email protected] lub cyfrowo na numer +48 58 500 5 600.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności serwisu.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.