Deklaracja dostępności cyfrowej

Administrator niniejszej strony:  spółka Primagran Sp. z o.o. z siedzibą w gminie Stegna, Żuławki 15C, 82-103, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000367567, o Numerze Identyfikacji Podatkowej: 9571039974, o numerze REGON: 221041203 i kapitale zakładowym 500.000 PLN zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia Europejskiego Aktu o Dostępności (EAA) i ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

  • Data publikacji strony internetowej: 1 luty 2015 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 27 czerwca 2025 r.
  • Data sporządzenia deklaracji 27 czerwca 2025 r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest w przeważającym zakresie zgodna z wymaganiami wskazanymi w w/w aktach prawnych.

Zgodność realizowana jest częściowo przez wewnętrzne narzędzie EqualWeb dostępne w formie pluginu na wszystkich strona i podstronach serwisu.

Strona w chwili obecnej znajduje się w procesie przenoszenia na nową architekturę m. in. w celu zwiększenia jej dostępności cyfrowej.

Niezgodności dotyczą częściowego braku tekstów alternatywnych dla ilustracji w serwisie. Teksty alternatywne są systematycznie uzupełniane.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o narzędzie do audytu strony dostarczone przez EqualWeb.

Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej

Planujemy przed końcem 2025 usunąć niezgodności w zakresie dostępności cyfrowej.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić elektronicznie na adres [email protected] lub cyfrowo na numer +48 58 500 5 600.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności serwisu.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.