Specjalista ds. Administracji

MIEJSCE PRACY:
Żuławki
WYNAGRODZENIE:
4200‐4900 brutto
OBSZAR:
Administracja
WAŻNE JESZCZE:
-1 dni


W ZWIĄZKU Z DYNAMICZNYM ROZWOJEM NASZEJ FIRMY
POSZUKUJEMY WŁAŚNIE CIEBIE!


Jako Specjalista ds. Administracji będziesz:

  • zarządzanie przepływem korespondencji i dokumentów w tym: umowy, pisma, protokoły, pełnomocnictwa, upoważnienia (w formie papierowej oraz elektronicznej),
  • prowadzenie rejestrów sprzętów IT, nadzór nad stanem, wydawaniem/odbieraniem sprzętu, organizacja serwisu zewnętrznego, przyjmowanie zgłoszeń o błędach itp.,
  • przygotowanie stanowisk pracy dla pracowników, wsparcie HR w procesach on/off- boardingu,
  • monitorowanie i zarządzanie mini flotą (wydawanie/odbiór, terminowe badania i ubezpieczenia, stan techniczny, eksploatacja, organizacja napraw itp.)
  • utrzymanie przestrzeni biurowej i wyposażenia w odpowiednim stanie (nadzór nad podwykonawcami, zlecanie cyklicznych działań, w tym serwisów, napraw itp.,
  • podejmowanie gości i dbałość o estetykę biura,
  • nadzór nad kalendarzem Zarządu, organizacją spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, przygotowywanie agendy, notatek, follow up, zapewnienie niezbędnych zasobów,
  • organizacja wyjazdów służbowych, rozliczanie delegacji, prowadzenie kasy firmowej,
  • monitorowanie zużycia materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych i zarządzanie ich stanami,
  • bieżące wsparcie Zarządu oraz pracowników z innych działów,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy;


Wymagania, które powinieneś/powinnaś spełnić to:

  • wyższe wykształcenie,
  • min. 2 -letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • czynne prawo jazdy kat. B – warunek konieczny,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • dyplomacja i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność ustalania priorytetów, dynamizm i skuteczności w działaniu,
  • umiejętność przygotowania prezentacji, raportów i analiz,
  • umiejętność efektywnej komunikacji na wszystkich poziomach organizacji i nastawienie na współpracę w zespole,
  • asertywność, sumienność i samodzielność,
  • wysoka kultura osobista, dyskrecja,



Dołączając do naszego zespołu otrzymasz:

  • rozwijającą i pełną wyzwań pracę w firmie rodzinnej, działającej na ponad 10 rynkach,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w młodym, otwartym zespole, w którym panuje bardzo dobra atmosfera pracy i wysokie standardy etyczne,
  • benefity pozapłacowe m.in.: ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty sportowej, świeże owoce i soki itp;
  • możliwość pracy w dwóch lokalizacjach: od poniedziałku do czwartku – Zakład w Żuławkach oraz piątki w biurze w OBC Gdańsk.
Czekamy na Ciebie!
Dołącz do nas!

Aplikuj



Informujemy, że skontaktujmy się w wybranymi kandydatami.



O Nas

Primagran jest nowoczesną firmą rodzinną, jednym z liderów w branży oraz laureatem wielu uznanych nagród konsumenckich i branżowych. Otrzymaliśmy również prestiżowy tytuł Pomorskiego Pracodawcy Roku 2019.

Chcąc spełnić oczekiwania naszych Klientów, codziennie tworzymy i dostarczamy wysokiej jakości produkty, głównie zlewozmywaki granitowe oraz akcesoria kuchenne. Działamy w modelu e-commerce. Nasza marka jest ceniona na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych, m.in. w Niemczech, Austrii, Francji, Hiszpanii, we Włoszech, Czechach, Słowacji czy na Węgrzech.