Często zadawane pytania (FAQ)

Zlewy granitowe Prima Gran

W Prima Gran oferujemy najwyższej jakości granitowe zlewozmywaki kuchenne. Nowoczesne technologie oraz wysoka jakość granitowych kruszyw sprawiają, że nasze zlewy plasują się w czołówce marek oferujących wyposażenie do kuchni. Sekretem sukcesu Prima Gran jest indywidualne podejście oraz sprawdzone i oparte na doświadczeniu procesy technologiczne. Z dumą możemy powiedzieć, że granitowe zlewozmywaki Prima Gran są ozdobą setek tysięcy polskich i zagranicznych kuchni. Są doceniane i wyróżniane nie tylko przez klientów indywidualnych, ale także przez organizacje branżowe.

Kupując produkty Prima Gran otrzymujesz:

  • produkt wykonany z wysokiej jakości komponentów,
  • 35 lat gwarancji,
  • dedykowany szablon wycięcia otworu w blacie oraz szczegółową instrukcję montażu,
  • produkt doceniony i wyróżniony przez liczne gremia,
  • bezpieczeństwo użytkowania (atest PZH),
  • pewność szybkiej dostawy,
  • obsługę na najwyższym poziomie zarówno przed, jak i po zakupie,
  • produkt polski wykonany w kraju.

Zlewozmywaki granitowe – trend w aranżacji kuchni

Kuchenne zlewy granitowe zyskują coraz większość popularność na rynku. Obecnie można znaleźć je w ofertach wielu sklepów zarówno stacjonarnych, jak i internetowych. Należy jednak pamiętać, że nie wszystkie dostępne na rynku zlewozmywaki granitowe są takiej samej jakości. Poznaj odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące zlewów granitowych oferowanych przez Prima Gran.

Z czego wykonywane są zlewozmywaki Granitowe Prima Gran?

Zlewy kuchenne Prima Gran są wykonywane z nowoczesnych materiałów kompozytowych. Zlewozmywaki Prima Gran tworzone są na bazie mielonego granitu (kwarc) oraz wysokiej klasy żywic włoskich. Dzięki zastosowaniu tych materiałów możemy dać gwarancję, że będą one odpornym, trwałym i eleganckim kuchennym wyposażeniem.

Jak czyścić granitowy zlewozmywak?

Odpowiednia pielęgnacja pozwala na zachowanie etycznego wyglądu zlewozmywaka przez wiele lat. Codzienne dbanie o zlewozmywak jest proste i nie wymaga wiele czasu. Po zakończonej pracy wystarczy spłukać komory wodą i wytrzeć do sucha. W przypadku kontaktu zlewu ze środkami barwiącymi (np. winem czy burakami) należy szybko przemyć jego powierzchnię. W codziennych czynnościach pielęgnacyjnych mogą pomóc również środki do czyszczenia zlewozmywaków granitowych, które można nabyć w naszym sklepie. Pozwalają one na czyszczenie komór, zapewniają higienę zlewu oraz eliminują bakterie i resztki jedzenia.

Jaka jest odporność zlewozmywaków na zarysowania?

Zlewozmywaki marki Prima Gran to sprzęty kuchenne odporne na zarysowania, uszkodzenia mechaniczne oraz wysokie temperatury. Montując zlew granitowy, bez problemu można wykonywać w nim wszystkie czynności kuchenne. Wynika to z wysokiej klasy zastosowanych materiałów. Każdy z naszych modeli objęty jest 35-letnią gwarancją.

Czy oferowane zlewozmywaki są sprowadzane z Chin?

Zlewozmywaki Prima Gran są polskim produktem. Wykonywane są w kraju. W Prima Gran dbamy o odpowiedzialny łańcuch dostaw oraz ekologiczność wykorzystywanych materiałów.

Jakie akcesoria można dokompletować do zlewozmywaka granitowego?

Do zlewozmywaków granitowych można dopasować kuchenne akcesoria, które pomagają w wykonywaniu codziennych prac, a także porządkują wygląd strefy zmywania. Nasz sklep oferuje powłokę antybakteryjną, dozowniki na płyn do naczyń oraz syfony automatyczne Wszystkie z tych produktów są kompatybilne z każdym z modeli naszych zlewów.

Co to jest syfon automatyczny?

Syfon automatyczny to inaczej syfon z korkiem automatycznym. Jest to pokrętko montowane w blacie zlewozmywaka, które służy do zamykania/otwierania otworu odpływowego. Dzięki niemu nie ma potrzeby moczenia rąk, aby wypuścić wodę z komór zlewu. Syfony automatyczne są dopasowane do każdego z modeli zlewozmywaka, a na życzenie wykonujemy otwór w jego obudowie, który pozwala na jego prostą instalację.

Czy do syfonów automatycznych można podłączyć zmywarkę?

Syfony automatyczne Prima Gran bez przeszkód można montować do urządzeń zewnętrznych, takich jak zmywaka do naczyń lub pralka. Syfon posiada boczne podłączenie, które umożliwia łatwe i bezawaryjne, wykonanie przyłącza.

Czy można zakupić zlewozmywak bez otworu na baterię?

Każdy z naszych zlewozmywaków ma wykonany otwór pozwalający zamontować baterię kuchenną. Wynika to z procesu technologicznego. Jeżeli otwór ten jest niepotrzebny, z racji montażu baterii na blacie roboczym, do zlewozmywaka dołączamy elegancką, chromowaną zaślepkę, która zakrywa otwór.

Czy można zamówić dodatkowy otwór w zlewozmywaku?

W większości modeli naszych zlewozmywaków jest możliwe wykonanie dodatkowych otworów. Można w nich zamontować np. syfon automatyczny lub dozownik na płyn do naczyń. Dodatkowe otwory wykonywane są bezpłatnie, na życzenie. W celu ustalenia dokładnego miejsca wykonania otworów prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantami Prima Gran pod numerami telefonu +48 58 500 5 600

Czy zlewozmywak rzeczywiście wytrzyma 35 lat?

Wysokiej klasy materiały połączone z odpowiednią pielęgnacją dają gwarancje, że zlewozmywak Prima Gran będzie trwałym sprzętem kuchennym. Dzięki technologii materiałowej „solid surfrace” regeneracja oferowanych zlewozmywaków jest bardzo prosta - w 99% wypadków wystarczy specjalny środek do czyszczenia zlewów granitowych.

Czy sprzedawane zlewozmywaki są bezpieczne?

Każdy z naszych zlewów granitowych jest zgodny z polską normą PN-EN 13310:2005 oraz posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny. Oznacza to, że produkty są w pełni bezpieczne i ekologicznie.

Czy zlewozmywaki można montować w szafkach narożnych?

Osobom, które chcą zamontować zlewozmywak w szafce narożnej, oferujemy modele specjalnie do tego przeznaczone. Aby ułatwić zrobienie wymiaru pod montaż, przy każdej ofercie znajdują się dokładne rysunki techniczne, z niezbędną specyfikacją.

W jaki sposób montowane są zlewy Prima Gran?

Zlewozmywaki Prima Gran są modelami wpuszczanymi w blat. Oznacza to, że ich montaż następuje we wcześniej przygotowanym otworze w blacie roboczym. Otwór wykonywany jest na podstawie załączonego do zlewy szablonu lub obrysu zlewozmywaka. Obrzeża otworu należy wyłożyć silikonem, a następnie docisnąć zlewozmywak do powierzchni. Kolejnym krokiem jest usunięcie nadmiaru silikonu za pomocą mokrej ściereczki. Do tak osadzonego zlewozmywaka pozostaje tylko zamontować baterię kuchenną oraz wybrane akcesoria. Cały proces montażu jest prosty i można wykonać go samodzielnie. Instrukcja krok po kroku w postaci filmu dostępna jest tutaj:

W jaki sposób zainstalować syfon?

Syfon montuje się już w osadzonym na blacie zlewozmywaku. Instalacja jest prosta i można wykonać ją samodzielnie. Wraz ze zlewozmywakiem przesyłamy szczegółową instrukcję jak dokonać montażu. W jego trakcie należy pamiętać o zainstalowaniu wszystkich uszczelek oraz dokładnym dokręceniu złączek. Szerszą instrukcję montażu znajdą Państwo na naszym blogu

Czy zlew można stosować na prawą i lewą stronę?

Nasze zlewozmywaki mogą być montowane zarówno na lewą, jak i prawą stronę. Wywiercone otwory umożliwiają zainstalowanie baterii po każdej ze stron zlewu. Niewykorzystane otwory są zaślepione, elegancką chromowaną zaślepką.

Czy można oddać zakupiony zlewozmywak?

Tak. Umożliwiamy Państwu zwrot w terminie aż 100 dni od daty otrzymania przesyłki! W tym terminie nie trzeba podawać przyczyny zwrotu. Zwrot zlewozmywaka następuje na koszt klienta. Szczegółowe informacje na temat procedury zwrotu towaru znajdują się w naszym regulaminie.

Jak można złożyć zamówienie na zlewozmywak?

W Prima Gran zamówienia przyjmowane są tylko i wyłącznie drogą elektroniczną. Aby zamówić zlewozmywak, konieczne jest wypełnienie i przesłanie formularza zakupu. Wyświetla się on po dodaniu wybranego modelu zlewozmywaka do koszyka. W odpowiedzi na złożone zamówienie zostanie wygenerowany indywidualny numer, który będzie potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.

Co się dzieje w przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia?

Standardowo zamówienia realizujemy w ciągu 2 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym. Zdarzają się jednak sytuacje, gdy termin realizacji zamówienia ulega wydłużeniu z przyczyn od nas niezależnych. W takich przypadkach staramy się określić przybliżony możliwy termin wysyłki.

Co zrobić w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zlewozmywaka?

Wszystkie wysyłane przez nas zlewozmywaki są starannie zabezpieczone, a opakowanie szczegółowo oznakowane. Mimo tego prosimy o otwarcie paczki w obecności kuriera i sprawdzenie, czy zamówienie nie jest uszkodzone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zlewozmywaka lub innej niezgodności zamówionych produktów prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem. Dokument ten będzie podstawą do reklamacji. Protokół należy spisać w obecności kuriera po sprawdzeniu stanu przesyłki. W razie wątpliwości co do procedury prosimy o kontakt z naszym sklepem. W przypadku, gdy zlewozmywak zostanie dostarczony do Państwa poza godzinami otwarcia sklepu, prosimy o kontakt mailowy z dokładną informacją dotyczącą szkody.

Czy można sprawdzić zawartość przesyłki przed zapłaceniem kwoty pobrania?

Jeżeli zlewozmywak został zamówiony za pobraniem, to zgodnie z procedurami firm przewozowych, przesyłkę można otworzyć tylko po uiszczeniu opłaty kurierowi. W razie stwierdzenia szkody, po otwarciu przesyłki, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy oraz przesłanie zdjęcia szkody.

Co się stanie, gdy kurier nie zastanie mnie w domu?

W takiej sytuacji kurier zobowiązany jest do pozostawiania awizo lub kontaktowania się w celu ustalenia nowego terminu dostawy. Ponowna próba dostawy najczęściej następuje kolejnego dnia. Jeżeli odbiór będzie w tym czasie niemożliwy, przesyłkę będzie można odebrać w jednym z punktów stacjonarnych firmy kurierskiej.

Czy można podać jako adres dostawy miejsce pracy?

Oczywiście. Jako miejsce dostawy należy wskazać to, gdzie spodziewają się Państwo przebywać w dni powszednie w godzinach 10-17. Pozwoli to na szybką dostawę zakupionego zlewozmywaka, w pierwszym terminie. Nasze przesyłki dostarczane są w dni powszednie, tak więc nie ma obawy, iż kurier przyjedzie do pracy w weekend.

W jakich godzinach realizowane są dostawy?

Zwyczajowo dostawy realizowane są w dni powszednie w godzinach 10-17. W sytuacjach wyjątkowych przesyłka może być dostarczona w godzinach późniejszych. Kurier zazwyczaj kontaktuje się telefonicznie, aby potwierdzić możliwość dostawy.

Czy można ustalić w jakich godzinach pojawi się kurier z przesyłką?

Kurier dostarcza przesyłki pomiędzy 10 a 17, zgodnie z trasą danego dnia. Niestety nie mamy możliwości zlecenia dostawy na konkretną godzinę. Istnieje jednak możliwość kontaktu z biurem obsługi klienta lub lokalnym oddziałem firmy przewozowej i uzyskanie bezpośredniego kontaktu do kuriera, który będzie dostarczał zlewozmywak. Jeżeli tylko będzie taka możliwość można umówić się na odbiór o konkretnej godzinie. Celem ułatwienia śledzenia przesyłki zawsze przesyłamy numer listu przewozowego nadanego zlewozmywaka.

Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania, to zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie: +48 58 500 5 600 lub mailowo: bok@primagran.pl.


AKCEPTUJ

Nasza strona internetowa używa plików cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawieńprzeglądarki dla plików cookie oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w POLITYCE PRYWATNOŚCI.