Często zadawane pytania (FAQ)

Jakość zlewozmywaków Prima Gran

Należy mieć świadomość, iż nie wszystkie oferowane na rynku zlewozmywaki granitowe są takie same. Ich jakość w głównej mierze zależy od komponentów z jakich są wykonane. Wiele z oferowanych na rynku produktów wykonywanych jest z tanich piasków oraz niskiego gatunku żywic, które są przeznaczone do produkcji odlewów niskiej jakości – np. do ozdób typu „krasnal ogrodowy”. Zlewozmywaki wykonane z niskiej jakości komponentów podatne są na odbarwienia, zarysowania oraz wszelkie uszkodzenia mechaniczne. Mimo zapewnień producentów o trwałości zlewu, często zmieniają one swój wygląd już po kilku tygodniach użytkowania!

Za naszą firmą przemawia duże doświadczenie i dziesiątki tysięcy zadowolonych Klientów. Sekretem naszego sukcesu jest sprzedaż wyłącznie online - dzięki temu możemy pominąć zbędnych pośredników i tak „zaoszczędzone” środki inwestować w rozwój technologii i jakość naszych produktów. Każdy klient jest dla nas szczególny, dlatego zawsze otrzymuje zlewozmywak najwyższej jakości i co ważne - na czas.

Kupując produkty Prima Gran otrzymujesz:

  • zlewozmywaki wyprodukowane z wysokiej jakości komponentów, 
  • 35 lat gwarancji,
  • dedykowany szablon wycięcia otworu w blacie oraz szczegółową instrukcję montażu,
  • produkt doceniony i wyróżniony przez liczne gremia, 
  • bezpieczeństwo użytkowania (atest PZH), 
  • pewność szybkiej dostawy, 
  • obsługę na najwyższym poziomie zarówno przed, jak i po zakupie, 
  • produkt polski i dajesz zatrudnienie kilkudziesięciu osobom.

Z czego wykonywane są zlewozmywaki Granitowe Prima Gran?

Zlewozmywaki granitowe Prima Gran powstają w wyniku połączenia najwyższej jakości kruszyw mineralnych oraz wysokiej klasy żywic włoskich. Cechują się dużą elegancją, trwałością, odpornością na zarysowania oraz działania wysokich temperatur. Przy zachowaniu dbałości i regularnej pielęgnacji zlewy granitowe Prima Gran prezentują się doskonale nawet po latach użytkowania

Jak pielęgnować/konserwować zlewozmywak?

Codzienna pielęgnacja zlewozmywaków granitowych nie różni się od pielęgnacji zlewów wykonanych z innych materiałów. Po użytkowaniu powierzchnię należy spłukać wodą, a następnie wytrzeć do sucha. W przypadku styczności z środkami silnie barwiącym (wino, buraki i inne), należy możliwie szybko przemyć powierzchnie zlewu. Na rynku dostępnych jest coraz więcej specjalistycznych środków dedykowanych do zlewów granitowych. Dostępne mleczka i pasty pozwalają utrzymywać zlewozmywaki w czystości, niwelować zarysowania i przebarwienia.

Jaka jest odporność zlewozmywaków na zarysowania?

Wysokiej klasy materiały, z których są wykonane, gwarantują odporność na zarysowania, ścieranie, czy odbarwienia mogące powstać w trakcie codziennych czynności kuchennych.

Czy oferowane zlewozmywaki są sprowadzane z Chin?

Wszystkie oferowane zlewozmywaki są produktami polskimi wykonywanymi z surowców wysokiej jakości, zapewniającymi trwałość oraz elegancki wygląd.

Jakie akcesoria można dokompletować do zlewozmywaka granitowego?

Do zlewów kuchennych można zainstalować szereg urządzeń, które pomogą Państwu w codziennych pracach kuchennych:

  • korek automatyczny - oferowany w naszym sklepie 
  • dozownik 
  • deskę do krojenia 
  • koszyk na naczynia 
  • odsączarkę/sitko 
  • specjalne tarki

Co to jest syfon automatyczny?

Syfon automatyczny - syfon z korkiem automatycznym. Posiada pokrętło montowane w blacie zlewozmywaka, służące do zamykania/otwierania otworu odpływowego. Dzięki temu praktycznemu rozwiązaniu, nie ma konieczności moczenia rąk w razie potrzeby zamknięcia lub otworzenia komory. Oferowane syfony wykonane są z wysokiej klasy materiałów, gwarantujących bezawaryjną pracę.

Czy do syfonów automatycznych można podłączyć zmywarkę?

Wszystkie oferowane przez nas syfony mają możliwość montażu do urządzeń zewnętrznych, takich jak zmywarka, czy pralka. Syfony posiadają boczne podłączenie, które umożliwi Państwu łatwe i bezawaryjne połączenie z urządzeniami.

Czy można zakupić zlewozmywak bez otworu na baterię?

Otwory w oferowanych zlewozmywakach wynikają z procesu produkcji zlewu, dlatego występują w każdym wyprodukowanym egzemplarzu. Dla tych z Państwa, którzy nie potrzebują otworu pod montaż baterii, do zakupu załączamy elegancką, chromowaną zaślepkę.

Czy można zamówić dodatkowy otwór w zlewozmywaku?

Specjalnie na Państwa życzenie możemy wykonać dodatkowy otwór w większości modeli dostępnych zlewozmywaków. Aby zamówić taki zlewozmywak, należy skontaktować się z naszym konsultantem pod numerem telefonu +48 55 617 28 43, +48 55 617 28 34 lub +48 58 739 66 94, aby ustalić dokładne miejsce nowego otworu. Nasi doradcy pomogą wskazać optymalne dla Państwa rozwiązania. DODATKOWE OTWORY WYKONUJEMY BEZPŁATNIE.

Czy zlewozmywak rzeczywiście wytrzyma 35 lat?

Podstawą udzielanej gwarancji jest nasza pewność, iż oferujemy Państwu towar najwyższej jakości. Dzięki technologii materiałowej „solid surfrace” regeneracja oferowanych zlewozmywaków jest bardzo prosta - w 99% wypadków wystarczy specjalne mleczko do czyszczenia zlewów granitowych.

Czy sprzedawane zlewozmywaki są bezpieczne?

Nasze produkty są zgodne z polską normą z PN-EN 13310:2005. Dodatkowo nasze produkty zostały drobiazgowo przebadane i posiadają certyfikat Państwowego Zakładu Higieny. Oznacza to, iż gwarantujemy Państwu produkty w pełni bezpieczne.

Czy zlewozmywaki można montować w szafkach narożnych?

Nasze zlewozmywaki można montować zarówno w szafkach prostych, jak i narożnych- jedynym kryterium jest miejsce, którym Państwo dysponujecie. Aby ułatwić zrobienie wymiaru pod montaż, specjalnie dla Państwa przy każdej ofercie załączmy dokładne rysunki techniczne, z niezbędną specyfikacją.

W jaki sposób montowane są zlewy Prima Gran?

Montaż naszych zlewozmywaków jest bardzo łatwy. Zlewy Prima Gran są wpuszczane w blat. Oznacza to, że montuje się je we wcześniej przygotowanym otworze w blacie, który wykonuje się na podstawie załączonego szablonu wycięcia otworu, lub obrysu zlewu. Na obrzeże otworu należy nałożyć silikon, a następnie docisnąć zlewozmywak do powierzchni. Nadmiar silikonu wystarczy zebrać mokrą ściereczką. Do osadzonego zlewozmywaka pozostaje zainstalować syfon oraz baterie. Popularność tego typu zlewozmywaków w dużej mierze wynika z łatwości montażu oraz dużej wygody w utrzymywaniu czystości w kuchni. Dużym atutem jest również bardzo szeroki wybór blatów (nawet od 50 zł /mb). Zlewozmywaki Prima Gran, dzięki starannemu designowi, doskonale prezentują się nawet na blatach z niższej półki cenowej.

W jaki sposób zainstalować syfon?

Aby montaż syfonu nie sprawił Państwu problemu, do każdej wysyłki załączona jest szczegółowa instrukcja. Podczas instalacji należy jedynie pamiętać o zainstalowaniu wszystkich uszczelek i dokładnym dokręceniu złączek.

Czy zlew można stosować na prawą i lewą stronę?

Wszystkie oferowane w Prima Gran zlewozmywaki mogą być montowane wymiennie, zarówno na lewą, jak i prawą stronę. Wywiercone otwory pozwalają na zamontowanie baterii po każdej ze stron. Dla niewykorzystanych otworów załączamy chromowaną zaślepkę, która sprawia, iż Państwa zlewozmywak będzie wyglądał jeszcze bardziej elegancko.

Czy można oddać zakupiony zlewozmywak?

Zwrotu można dokonać w terminie do 14 dni od daty otrzymania zlewozmywaka, bez podania przyczyny. Zwrot zamówionego towaru, następuje na koszt Klienta. Szczegółowe informacje odnajdą Państwo w regulaminie. Sklep Prima Gran jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-18. Zamówienia drogą elektroniczną można składać 7 dni w tygodniu, 24h na dobę. W razie pytań prosimy o kontakt. Odpowiemy na każde zapytanie.

Czy istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie lub w siedzibie firmy?

Zamówienia przyjmowane są tylko i wyłącznie drogą elektroniczną, po wypełnieniu i przesłaniu odpowiedniego formularza zakupu. Dzięki temu możemy zagwarantować, iż Państwa transakcja będzie w pełni bezpieczna, a realizacja zamówienia możliwe szybka. W razie jakichkolwiek pytań odnośnie zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Co się dzieje w przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia?

Zdarzają się sytuacje, gdy termin realizacji zamówienia ulega wydłużeniu z przyczyn od nas niezależnych. W takich przypadkach staramy się określić przybliżony możliwy termin wysyłki. Zawsze czynimy wszelkie starania, aby zakupiony zlewozmywak trafił do Państwa na czas.

Czy jest możliwość wysyłki zlewozmywaka za granicę?

Nie prowadzimy wysyłek zagranicznych. Dostawy realizujemy na terenie całego kraju za pośrednictwem renomowanej firmy kurierskiej.

Co zrobić w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zlewozmywaka?

W przypadku stwierdzenia szkody, lub jakiejkolwiek innej niezgodności odnośnie zamówionego zlewozmywaka, prosimy koniecznie o spisanie protokołu szkody z kurierem. Na wierzchu opakowania znajduje się informacja z prośbą o sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera. W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt ze sklepem. W przypadku, gdy zlewozmywak zostanie dostarczony poza godzinami otwarcia sklepu, prosimy o kontakt mailowy z dokładną informacją dotyczącą szkody. Czynimy wszelkie starania, aby zamówiony przez Państwa zlewozmywak został dostarczony w stanie idealnym. Wysyłamy tylko najlepszymi firmami kurierskimi, zlewozmywaki są starannie zabezpieczone, a opakowania szczegółowo oznakowane. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są priorytetowo.

Czy można sprawdzić zawartość przesyłki przed zapłaceniem kwoty pobrania?

Zgodnie z procedurami firm przewozowych, przesyłkę za pobraniem można otworzyć tylko po uiszczeniu wpłaty kurierowi. W razie stwierdzenia szkody, po otwarciu przesyłki, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy oraz przesłanie zdjęcia szkody. Wszystkie reklamacje rozpatrujemy w trybie priorytetowym.

Co się stanie, gdy kurier nie zastanie mnie w domu?

W takiej sytuacji kurier zobowiązany jest zostawić dokument awizo lub skontaktować się telefonicznie w celu ustalenia nowego terminu dostawy. Ponowna próba dostawy zazwyczaj następuje kolejnego dnia. Zawsze staramy się, aby nasze produkty docierały do Państwa możliwie szybko.

Czy można podać jako adres dostawy miejsce pracy?

Oczywiście tak. Jako miejsce dostawy należy wskazać to, gdzie spodziewają się Państwo przebywać w dni powszednie w godzinach 10-17. Pozwoli to na szybką dostawę zakupionego zlewozmywaka, w pierwszym terminie. Nasze przesyłki dostarczane są w dni powszednie, tak więc nie ma obawy, iż kurier przyjedzie do pracy w weekend.

W jakich godzinach realizowane są dostawy?

Zwyczajowo dostawy realizowane są w dni powszednie w godzinach 10-17. W sytuacjach wyjątkowych, przesyłka może być dostarczona w godzinach późniejszych. Kurier zazwyczaj kontaktuje się telefonicznie, aby potwierdzić możliwość dostawy.

Czy można ustalić w jakich godzinach pojawi się kurier z przesyłką?

Nie mamy wpływu na godzinę dostawy zlewozmywaka. Kurier dostarcza przesyłki zgodnie z trasą dostaw z danego dnia. Istnieje jednak możliwość kontaktu z biurem obsługi klienta lub lokalnym oddziałem firmy przewozowej. Podając numer przewozowy przesyłki, można uzyskać bezpośredni numer telefonu do właściwego kuriera, który będzie dostarczał zlewozmywak. Aby ułatwić śledzenie drogi zlewozmywaka, zawsze wysyłamy do Państwa numer listu przewozowego nadanej przesyłki.


AKCEPTUJ

Nasza strona internetowa używa plików cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawieńprzeglądarki dla plików cookie oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w POLITYCE PRYWATNOŚCI.